söndag 20 november 2016

Klädd i vitt för fit.

Det finns verkligen en uppsjö med snygga och bra träningskläder. Om det kan sporra en till att träna så gör det absolut inget att det ligger lite yta bakom. Jag gillar den vita looken från Puma, den ser riktigt fräscht ut. 

Fast jag kommer ju inte igång med min träning, hur svårt ska det vara kan man undra. Jag vet ju att jag mår mycket bättre när jag är i form. Jag vet att jag slipper ryggskott om jag har magmuskler och har tränat upp ryggen. Jag vet så himla mycket men ändå så fastnar jag i soffan. Så himla märkligt.

Om man inte gillar vitt eller Puma så finns det massor av annat att välja på. Kika här nedan, riktigt bra priser också.



1. Puma HÄR / 2. Puma HÄR / 3. Calvin Klein HÄR / 4. Calvin Klein HÄR / 5. Nike Sportswear HÄR / 6. Fenty x PUMA by Rihanna HÄR
Jag tänker så här, om jag varje dag kikar på träningskläder, träningspass, folk som är vältränade så kanske det peppar mig till att få tummen ur.
/PIA
Inlägget innehåller adlinks och är sponsrat.

2 kommentarer:

  1. Mia, 46 år, Småland!

    Älskar att skriva och jobbar på att få min blogg att växa uppåt och min blogg ska handla om mina diganoser och psykisk ohälsa och får ut den till allmämheten. Här blandas vardag, diagnos, bilder (både systemkamera och mobil) med tankar och funderingar om det här med diganoser och psykisk ohälsa m.m

    Jag har skapat denna blogg för att få dela med mig av mina tankar kring psykisk ohälsa berätta om hur det påverkar mig och förhoppningsvis kanske kunna stötta andra!

    Mina diagnoser är autismspektrumstörning, Asperger, Autism, Utvecklingstörning, OCD, depression och m.m

    Ställ gärna frågor i fall ni undrar något ingen fråga är för dum!

    Vill ni ha kontakt med mig så får ni fråga efter den! Min E-mailaadress!

    Vågar du följa med på resan i min blogg? Nu drar vi i gång!

    Min blogg är personlig mest och man får läsa om vad som pågår i min vardag.

    Mer får du veta efterhand vad som kommer att hända fram över!

    http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  2. En fake rolex egenskap som många tidtagarsamlare gillar om Patek Philippe: s "Stora komplikationer" är att de inte alltid visas så omedelbart ... tja, fake Rolex storslagna. Strap på Patek Philippe Alarm Travel Time 5520P (aBlogtoWatch-debut här), så har du en upptagen men dämpad och mycket praktisk reseklocka rolex replica med en larmkomplikation. Lite kommer de flesta människor (som inte är timingbitentusiaster) att veta att klockan på din handled har ett detaljhandelspris som ligger ett stenkast från en kvart Rolex replica miljon dollar. Det är Patek, och det är så att den statliga konservatismen gör det så bra för den förlagda schweiziska rolex kopia urmakaren. I lyxvaktvärlden är termen för "stealth-rikedom."

    SvaraRadera

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.