fredag 31 mars 2017

Det ger resultat.

Nu har det gått snart två månader sedan jag startade med morgonpasset. Jomen visst gör det skillnad. 

Bildresultat för träning

Jag började med 5 armhävningar och är nu uppe i 20. Några situps lyckas det inte bli men jag kör på med 20 raka crunches, 20 sneda, varierar med  plankan försöker hålla ut i 1 min. samt en roterande övning, Russian twist. Så här går den till.


Jag började utan vikt men har lagt till en hantel. Jag har ingen kettelbell men funderar faktiskt på att köpa en. Finns på Rusta till vettiga priser. Tror att 5 kg är bra att börja med. Här kan du se några andra bra övningar med just kettelbell.

/ Pia

5 kommentarer:

  1. Jag är en mamma, fru på 47 år och bor i Småland i en villa på en gård.
    Jag är positiv och glad och har haft sjukbidrag sen börja på 90 - talet. Mina intressen är djur, natur och mina egna älskade hundar, tränning, långa promenader. Det vore trevligt att lära känna nya vännner i en ålder av 46-60 år. Jag en ny bekantskapskrets att lära känna och umgås med. Min E-mail: happy0@home.se Blogg: http://autismmamma.bloggplatsen.se Vore ju skoj om du ville kika in till min blogg och sätta en tass där ler.
    När du ändå är här, så lägg gärna igen ett tassavtryck så jag kan besöka dig och din blogg!
    When you are here, so please write a comment, then I know who Im going to visit!
    När du först är här så skriv väldigt gärna några ord!
    Men skriv inte anonymt utan skriv gärna under med signatur!
    Välkomna in till mig!

    SvaraRadera
  2. Thank you for this your broadcast provided bright clear concept.

    หนังไซไฟ

    SvaraRadera
  3. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังออนไลน์

    SvaraRadera
  4. Skönt när det ger resultat. Ha en fin dag kram Nina

    SvaraRadera
  5. Hi Selina



    i am Montoya Jazhel from the philiphines ,i was in a big problem in my marital life so i read your testimony on how Dr Ikhide help you get your husband back and i said i will give it a try and i contacted the Dr Ikhide to help me and he promised to help me get my problem solved. now am so happy with my life because all my problems are over. Thanks to the great Dr Ikhide for the help and Thanks to you Selina.

    You can reach him with this email:- dr.ikhide@gmail.com and i promise he will not disappoint you.



    I AM SO HAPPY…… remember here is his email:- dr.ikhide@gmail.com or whatsapp :- +2349058825081















































































    Kumusta Selina



    ako si Montoya Jazhel mula sa pilipinas, ako ay nasa malaking problema sa aking buhay sa pag-aasawa kaya nabasa ko ang iyong patotoo sa kung paano tulungan si Dr Ikhide na maibalik ang iyong asawa at sinabi kong susubukan ko ito at makipag-ugnay sa Dr Ikhide upang matulungan ako at nangako siyang tulungan ako na malulutas ang aking problema. ngayon masaya ako sa aking buhay dahil ang lahat ng aking mga problema ay tapos na. Salamat sa mahusay na Dr Ikhide para sa tulong at Salamat sa iyo Selina.

    Maabot mo siya sa email na ito: - dr.ikhide@gmail.com at ipinapangako ko na hindi ka niya bibiguin.



    AKO KAYA NAKAKITA …… tandaan dito ay ang kanyang email: - dr.ikhide@gmail.com or whatsapp :- +2349058825081

    SvaraRadera

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.