fredag 3 januari 2014

Om att ta vara på det som bjuds.

Hallå där!

Oj jag ligger lite på latsidan här på bloggen. Men in real Life så gör jag inte det. Har bl.a. varit på semester en vecka på Madeira i början av december.  Latat mig? Nix inte jag.... Jo lite kanske.

pestana carlton madeira interior poolEtt Femstjärnigt hotell som bjöd på massor av bonus grejer. Vad sägs om jacuzzi , gym, inomhusbassänger, ångbastu, vanlig bastu och Skotsk dusch. Vad är nu det kan man undra? Jo det är
en strömdusch med varierade tryck för att aktivera blodcirkulationen och behandla cellulit. Bara att ta för sig för allt detta ingick i priset.
 




Jag tränade på gymmet tre dagar jag simmade och jag bubblade i jacuzzin så ofta jag kunde. På dagarna vandrade vi i levador eller gick långa strandpromenader.


Minns ni min utmaning 100 pass på fyra månader ? Jag klarade det med råge, 106 pass blev det faktiskt. Nu startar ett nytt år och jag är igång med min träning efter en liten paus pga. sjukdom. Nu är jag sugen på att testa någon ny träningsform men vet inte riktigt vad. Kanske detta.Det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.