måndag 6 februari 2017

När det skiter sig med allt

Just som jag började känna mig på banan igen vad gäller träning så skiter det sig så klart. En sjudundrandes förkylning rullade in i livet. Jaha bara att lämna WO till vattengympan och vi får väl se hur det känns på onsdag då det är yogatime. Den var jag tvungen att skippa förra veckan eftersom vi hade APT. 
Men nu så har jag ändå tränat hemma på vardagsrumsgolvet varje morgon innan frukosten. (BRAVO PIA) Jag kör som Paolo Roberto. Korta men intensiva pass med fokus på mage och styrka i överkroppen genom att göra x antal armhävningar, x antal crunches, plankan så länge jag orkar fast max 2 min. Tanken är att successivt öka på repsen.  Det är skillnad på crunches och på situps så jag länkar med några klipp på vad som skiljer dessa övningar åt.

Ursäkta reklamen är inte sponsrad

Ungefär så här är läget nu. men jag vill ju så småningom kunna göra så här. Fast nu orkar jag ingenting och man ska inte träna med feber har jag hört. 



Snart så är det som vanligt igen.
/ Pia







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.