lördag 16 november 2013

Att känna sig nöjd med sig själv!

Vissa dagar så orkar man mer än andra och man får saker och ting gjorda. Det gillar jag. Kroppen är full av positiv energi liksom. I dag på lördagar så tränar jag nog mitt hårdaste pass i veckan 90 minuter step/styrka jag är verkligen trött efteråt, men nöjd. Känslan sen när man duschat och klätt sig lite fint inför lördagsmiddagen är obeskrivlig. Jag njuter verkligen och att sedan unna mig ett eller ett par glas vin tillsammans med god mat, det känns liksom mycket bättre då. Jag är nöjd. Nöjd med min dag och mina insatser för hälsan, för familjen, för trädgården och med mig själv helt enkelt.  Det tycker jag att man ska våga stå för ibland, stå upp för att man gjort bra saker och vara stolt över det.
Dagens Tips! Hitta en sak att vara nöjd med hos sig själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.