måndag 30 mars 2015

Den nyttiga fisken.

Fisk är ju så gott och nyttigt, eller?


Jo jag inbillar mig det i alla fall. I kväll blev det Torsk på tallriken här hemma. Tillsammans med wokade grönsaker, lite färska räkor och pepparrot så känner jag mig nöjd. Nöjd och sund och det är så jag absolut vill ha det. Känslan när man ätit ska vara just nöjd och sund. Igår så fick jag ett rejält sug på köpt pizza,  jaaa jag vet inte alls nöjd och sund efter den måltiden.

Fast å andra sidan så om man äter hyfsad bra mat 30 dagar i månaden så kanske inte en dag med pizza är så himla farligt. Jo för mig är det faktiskt det för jag mår så himla dåligt av det i magen och i tanken. Sjukt va? Äsch ingen fara skedd egentligen. Jag överlever.
Dagens tips! Ät sunt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.