måndag 23 mars 2015

Magstarkt!

Jag har verkligen en akilleshäl i träningen, nämligen magmusklerna. Dom vill inte alls som jag vill. Det går bara inte att göra vissa övningar fullt ut. Jag är inte ensam för fler på gruppträningen frustar lite när det är dags. Jag hittade detta på nätet och tänkte att om man gör så som hon beskriver på filmen, vara där man är och jobba sig sakta till bra muskulatur. Varför har jag inte tänkt så? Känner mig lite dålig när jag inte kan utföra övningen fullt ut. Nu ska det bli andra bullar här. Övning ger färdighet.


Platt mage på nolltid, ehhh no way. Dum i huvet är jag inte även om jag har svaga magmuskler. Det tar sin lilla tid fast visst, om man kämpar på så. Ja då får man resultat, så är det. Men inte på nolltid.
Dagens Tips! Börja där du är.... Ladda hem en Tabata App
/ Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.