Träningsklädd

Träningsklädd
Kläder för träning, klicka på bilden!

lördag 14 januari 2017

Träningsplanering.

Nu har jag äntligen fått ihop träningspusslet. Borde ju vara jätte enkelt för mig som bara har mig själv att tänka på. Jamen visst tänker jag på övriga familjemedlemmar men de hindrar ju inte mig från att träna. Det som gäller i mitt fall är att orka ta mig dit, till träningslokalen. Träna hemma är jag inte så bra på längre, vet inte varför. Jag som var så flitig innan.


Om jag jobbat länge så har jag inga krafter kvar att hasa mig upp från soffan vid 19-tiden. Jag är i det närmaste död. Nu kommer det ändå bli så att jag ska träna den dagen som jag stänger bygget vilket innebär att jag inte är hemma förrän 18 ungefär. Då gäller följande Inte slå ner rumpan utan gå raka vägen in och byta om eller ännu bättre byta om på jobbet ta en sallad där och åka direkt till cirkelträningen. 

Sedan kör jag yoga på onsdagar och om foten håller raska härliga promenader dess i mellan. Hoppas på lite mer snö så att jag kan åka skidor. Jag älskar att susa ut på gärden och i naturen med gnistrande snö och solsken från en härligt blå himmel.Terapi! 



När snön smält och vägarna är isfria så är det cykling som gäller. Det är ju inte så tokigt det heller faktiskt.



Nu kör vi.../ Pia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.