tisdag 4 december 2012

Träning och ballongmage.

Driva går klistermärkenJag har jobbat ganska mycket i två dagar och har inte hunnit med någon extra fysisk aktivitet. Vanligtvis brukar jag ta en 30 minuters powerwalk innan jobbet men kylan och mörkret har avskräckt mig. I morgon är jag ledig, så då blir det andra bullar... Men jag rör mig faktiskt otroligt mycket på jobbet. Att arbeta på en småbarnsavdelning är inget stillasittandes jobb precis, nej långt ifrån... man skuttar upp och ner man går hur mycket som helst, vi skojade idag om att en stegräknare skulle visa att det är sant och att vi vid en ev. tävling skulle vinna stort.


Jag har gått med i en utmaning hos
Hus, inspiration, inredning. Kolla in där om ni vill bli inspirerade. Jag ska röra mig tre ggr. denna vecka men det hinner jag väl. Jag har ju hela helgen på mig.. Fniss!

Hur går det då med LCHF? Jo tack det går jättebra, god mat, lätt att följa om man har handlat i förväg och jag mår jättebra särslikt i magen. Den eländiga ballongmagen är redan bortblåst... SKÖNT!

BildKälla


Dagens Tips: Hitta lite inspirationskällor.

3 kommentarer:

  1. Ja, promenader är verkligen både bra och skönt när man väl kommer ut! Skönt att slippa ballongmage :-)
    Ha en härlig kväll1
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Idag är det Onsdag:) Kommer du iväg och tränar idag? Jag ska försöka ta mig ut i snökaoset:)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du hittade till mig! Ibland är det inte lätt att få tid till träning men nu tränar jag, med min man så då går det bättre. Ikväll är det träningsfritt det blir julbord istället...
    Jag äter oxå nästan helt lchf men lägger till en skiva lchf-bröd varje dag och äter efterrätt m m om jag är bortbjuden, inte 100%-ig m a o ;)
    Fortsätter följa denna o din inredningsblogg.
    Kram Suss

    SvaraRadera

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.